Translate

mercredi 19 mars 2014

Opi opiskelemaan anatomia ja fysiologia



Jos olet tai aikovat opiskella terveyteen liittyvältä alalta, tarvitset lisätietoja ihmisen anatomia ja fysiologia. Nämä ovat erittäin monimutkaisia aiheita, jotka voivat olla hieman ylivoimainen ilman oikea lähestymistapa, mutta koska jokainen meistä kyse on myös erittäin mielenkiintoista. Joten sinun tarvitsee vain tietää kuinka oppia anatomia ja fysiologia, onnistuakseen opintojen ja uran.




Olen hieroja. Kun olen saanut oikeaksi ja aloin saaneen asiakkaita, tajusin, että tietoni ja ymmärrys ihmisen anatomia ja fysiologia oli vähäinen, ja usein oli kysymyksiä asiakkaani, että en voinut vastata. Kuinka noloa! Joten päätin kokeilla syventää tietoni näistä aiheista, koska minulla ei ollut aikaa tai rahaa rekisteröityä luokan. Kesti hieman vaivaa kuin tutkimuksen tahansa aiheesta, mutta vain muutaman kuukauden kuluttua tajusin, että minun asiakkaat pyysivät minua enemmän ja enemmän kysymyksiä ja vaikeampia ongelmia liian ja että olen aina ollut vastaus heille. Ei tiesin kaiken he pyysivät minua, mutta tiesin tarpeeksi auttaa heitä. Samoihin aikoihin tajusin, olin saada kiireisempiä. Aloitin pyytää minun uusia asiakkaita, kun he olivat kuulleet minulta, ja he olivat kaikki asian minun asiakkaille!




Kuka toimii ihmiskehon, odotetaan tietää anatomiasta ja fysiologiasta. Mutta jotkut meistä tarvitsevat enemmän tietoa tai haluavat vain tietää enemmän kuin mikä on tai oli opettanut meille luokassa. Joten tässä on minun kokemukseni siitä, miten tutkia anatomiasta ja fysiologiasta.




Anatomia on ensinnäkin Muistitekniikat. Sinun täytyy tietää, mitä on mitä ja miten sitä kutsutaan. Joten mikä on paras tapa muistaa kuin flash-kortteja, jos sinulla on ihmisen anatomia kuvat liittyvät nimiä, jotta näet tiedot, sinun täytyy muistaa alas ja helppo omaksua. Nyt voit joko tehdä nämä itse (jos sinulla on paljon aikaa kädet) tai ostaa niitä verkossa tai kirjakaupassa. Jommankumman näistä vaihtoehdoista sinun täytyy varmista nämä kortin tiedoilla on täydellinen ja ei jätä mitään pois.




Fysiologia vaatii enemmän ymmärrystä. Sinun täytyy ymmärtää jokainen järjestelmä ja se on tehtävä ihmiskehossa. Lukeminen kirjoja antaa sinulle tietoa, mutta mielestäni siitä, että oppii paljon enemmän kun joku selittää asioita minulle. Vielä parempi on, jos saan saman selityksen uudestaan ja uudestaan. Joten suosittelen saat verkkokurssin tai videoita ihmisen fysiologia, johon olisi mahdollisuus pelata niin paljon aikaa kuin tarvitset.




Nyt sinun täytyy selvittää, mikä on paras aika päivästä voit opiskella anatomiasta ja fysiologiasta. Opiskelee samaan aikaa päivittäin tehdä istuntojen paljon tehokkaammin. Aivot kouluttaa itse saada tutkimuksen tilaan tuohon tiettyyn aikaan päivästä ja hetken helpottuu ja saat enemmän irti tunneilla. Myös tutkia anatomia ja fysiologia tarkoittaa toistoa. Opit lisää pienempi tutkimuksen istuntojen joka päivä, kuin yhden tai kahden Ison istunnon viikoittain. Kertaus on avain!




Lopuksi eri media auttaa sinua oppimaan lisää. Kirjat ovat suuria, mutta voi olla raskasta. Visuaaliset ja audiovisuaaliset tuotteet edistää eri osa aivoissa, joka voi olla väsynyt lukemaan, mutta silti poimia lisätietoja annettu mielenkiintoisella tavalla. Getting itseäsi eri ihmisen anatomia kuvia, fysiologia-oppia, että voit toistaa kotona niin paljon aikaa kuin tarvitset ja Aseta kellonaika, jossa sitoudut opiskelua on avain menestykseen, No, se oli minun avain! Lykkyä tykö!!!


Aucun commentaire:

Publier un commentaire